Χαμόντ: «Ήταν τιμή μου… Μια φορά Ηρακλής, για πάντα Ηρακλής»
Η συνεισφορά του ήταν σημαντική για την επίτευξη του στόχου. Ο Στέφεν Χαμόντ συνέδεσε το όνομά του με τη συμμετοχή του στην επιστροφή του Ηρακλήστην Super League και αποχαιρέτισε τον «κυανόλευκο» οργανισμό με ξεχωριστό και ιδιαίτερο τρόπο.
Συνολικά φόρεσε 20 φορές τη φανέλα του Ηρακλή στην περσινή σεζόν, πανηγύρισε το τέλος της διαδρομής μακριά από τη μεγάλη κατηγορία και συνέβαλε στην επίτευξη του στόχου. Ο Στέφεν Χαμόντ στη συνολικά διετή παρουσία του στον Ηρακλή (με 44 συμμετοχές) «δέθηκε» με τους «κυανόλευκους» και αποχαιρετώντας την ομάδα προχώρησε σε μια δήλωση σεβασμού, εκτίμησης και αγάπης. Πλέον ο Γκανέζος μέσος θα αγωνίζεται στη Νίκη Βόλου στην Super League 2.
Ο Στέφεν Χαμόντ σε δήλωσή του στα Social Media μετέφερε απευθυνόμενος σ’ όλη την «οικογένεια» του Ηρακλή:
«Μετά από δύο αξέχαστα χρόνια, ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσω την ΠΑΕ Ηρακλής.
Θέλω να εκφράσω την βαθύτατη ευγνωμοσύνη μου σε όλους όσους συμμετείχαν σε αυτό το ταξίδι - τον σύλλογο, τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές, το προσωπικό και ιδιαίτερα τους απίστευτους οπαδούς.
Από την πρώτη κιόλας μέρα, ένιωσα ευπρόσδεκτος και υποστηριζόμενος, και ήταν τιμή μου να φορέσω αυτή τη φανέλα και να εκπροσωπήσω έναν τόσο ιστορικό σύλλογο. Μαζί, μοιραστήκαμε προκλήσεις, νίκες και αναμνήσεις που θα κουβαλάω μαζί μου για το υπόλοιπο της ζωής μου. Οι φιλίες που έχτισα, τα μαθήματα που έμαθα και οι στιγμές που βίωσα εντός και εκτός γηπέδου έχουν κάνει αυτά τα δύο χρόνια πραγματικά ξεχωριστά.
Αυτός ο σύλλογος θα κατέχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Σας ευχαριστώ που πιστεύετε σε μένα, που με στηρίζετε και που κάνετε εμένα και την οικογένειά μου να νιώθουμε σαν στο σπίτι μας.
Καθώς προχωράω στο επόμενο κεφάλαιο της καριέρας μου, φεύγω με τίποτα άλλο παρά σεβασμό, εκτίμηση και αγάπη για την ΠΑΕ Ηρακλής. Εύχομαι στον σύλλογο να συνεχίσει τις επιτυχίες και ένα λαμπρό μέλλον μπροστά του.
Σας ευχαριστώ για όλα. ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΡΑΚΛΗΣ, ΠΑΝΤΑ ΗΡΑΚΛΗΣ».