Χωρίς Μπεργκ με Βέροια

Χωρίς Μπεργκ με Βέροια

Δίχως τον Μάρκους Μπεργκ θα παραταχθεί ο Παναθηναϊκός απέναντι στη Βέροια στο πλαίσιο της 29ης αγωνιστικής της Superleague. 

 

Ο Γιάννης Αναστασίου αποφάσισε ο Σουηδός να εκτίσει την ποινή της μίας αγωνιστικής (λόγω της συμπλήρωσης τεσσάρων κίτρινων καρτών) στην αναμέτρηση με τη Βέροια, που θα διεξαχθεί την Κυριακή (22/3).

 

Η σχετική ανακοίνωση του «τριφυλλιού»:



«Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει ότι ο Μάρκους Μπεργκ θα εκτίσει την ποινή της μιας αγωνιστικής λόγω της συμπλήρωσης του ορίου των τεσσάρων κίτρινων καρτών στον εκτός έδρας αγώνα της 29ης αγωνιστικής, με την Βέροια».

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ