«Δεν σεβόνται τον Μπεργκ οι διαιτητές»

«Δεν σεβόνται τον Μπεργκ οι διαιτητές»

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός εξέδωσε ανακοίνωση και επιτίθεται στον διαιτητή Σελίμο, κατηγορώντας τον ότι ανέχτηκε το σκληρό παιχνίδι και είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό του Μάρκους Μπεργκ.

 

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

 

"Διαιτησίες τύπου Σελίμου δεν πρόκειται να ανεχτεί ο Παναθηναϊκός. Ο εν λόγω διαιτητής ακολουθώντας την πεπατημένη αρκετών συναδέλφων του επέτρεψε το σκληρό παιχνίδι των αντιπάλων, αφήνοντας ατιμώρητα πολλά μαρκαρίσματα.

 

Αποκορύφωμα όλων το αντιαθλητικό τάκλιν που δέχθηκε ο Μάρκους Μπεργκ, το οποίο προκάλεσε τον τραυματισμό του και δεν τιμωρήθηκε καν με φάουλ. Ο Μπεργκ, ο κορυφαίος επιθετικός του πρωταθλήματος εδώ και τρία χρόνια δεν τυγχάνει σεβασμού από τους περισσότερους διαιτητές. Ορισμένες φορές μάλιστα μπαίνει στο στόχαστρό τους.

 

Αντιθέτως ο Σελίμος ήταν ιδιαίτερα σχολαστικός στα μαρκαρίσματα των ποδοσφαιριστών του Παναθηναϊκού προς τους αντιπάλους. Δεν στεκόμαστε στο γκολ οφσάιντ της Παναχαϊκής αν και είναι ενδεικτικό της αποψινής διαιτητικής εικόνας".

 

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ