Αισιοδοξεί ο Μπεργκ για Τούμπα

Αισιοδοξεί ο Μπεργκ για Τούμπα

Την πεποίθηση του πως θα καταφέρει να αγωνιστεί στο ντέρμπι της ερχόμενης Κυριακής κόντρα στον ΠΑΟΚ στην Τούμπα, εξέφρασε ο Μάρκους Μπεργκ.

 

Ο Σουηδός φορ επέστρεψε τραυματίας από τις υποχρεώσεις του με την Εθνική Σουηδίας και θα χάσει τον αγώνα της Δευτέρας κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα.

 

Ωστόσο, ο ίδιος δεν αισθάνεται ενοχλήσεις και ότι πιστεύει θα είναι έτοιμος για το ντέρμπι της Τούμπας.

 

Οπως αναφέρει η «Goal», ο Μπεργκ πάντως θα υποβληθεί και σε νέες εξετάσεις προκειμένου οι «πράσινοι» να γνωρίζουν την ακριβή πορεία της κατάστασης του, καθώς δεν θέλουν να σκέφτονται το ενδεχόμενο υποτροπής.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ