Γεμάτη εμπειρίες από το Next Gen της EuroLeague επιστρέφει από το Μόναχο η ομάδα K18 του Άρη Midea. Η ομάδα του Ανδρέα Κεσαπίδη επικράτησε της Τσεντεβίτα Ολίμπια και της Βίρτους Μπολόνια ενώ ηττήθηκε από τη Βαλένθια και την Μπάγερν Μονάχου και κατέλαβε την έβδομη θέση. Αυτή ήταν η δεύτερη συνεχόμενη παρουσία του Άρη Midea στο μεγαλύτερο αναπτυξιακό τουρνουά της Euroleague Basketball, στο οποίο έδωσαν το «παρών» μερικές από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές ομάδες, δεκάδες στελέχη της Euroleague και σκάουτερ απ’ όλο τον κόσμο. Τα αποτελέσματα του Άρη Βαλένθια - ΑΡΗΣ Midea 84-57ΑΡΗΣ Midea - Μπάγερν Μονάχου 54-74ΑΡΗΣ Midea – Τσεντεβίτα Ολίμπια 77-71ΑΡΗΣ Midea – Βίρτους Μπολόνια 73-62 Μεταξάς: «Πολλά τα οφέλη» Ο διοικητικός επικεφαλής του Άρης Elite Basketball Program, Γιάννης Μεταξάς, έδωσε το «παρών» στους αγώνες, μαζί με τα υπόλοιπα στελέχη της Ακαδημίας Μπάσκετ του Άρη και τον general manager της ΚΑΕ, Νίκο Τζώρα. Ο κ. Μεταξάς δήλωσε για την παρουσία της ομάδας: «Είναι πολύ σημαντικό που ο Άρης Midea έδωσε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το «παρών» στην κορυφαία αναπτυξιακή διοργάνωση της Euroleague Basketball. Η παρουσία έχει μεγάλη σημασία, αφενός επειδή οι νεαροί παίκτες έχουν την ευκαιρία να συναγωνιστούν με τα μεγαλύτερα prospect της Ευρώπης και να αποκομίσουν πολλά οφέλη, αφετέρου διότι βοηθά πολύ στην ανάπτυξη του brand της ομάδας, μέσω και των επαφών με τα κορυφαία διοικητικά στελέχη της Euroleague Basketball και των ομάδων. Το πρόσημο είναι θετικό και στόχος παραμένει να συνεχίσει ο Άρης Midea να αναπτύσσεται σε όλα τα επίπεδα». Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news Μπείτε στην παρέα μας στο instagram Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook Εγγραφείτε στο κανάλι του metrosport.gr και του Metropolis 95.5 στο youtube