Μουντιάλ 2026: Το Ιράν άφησε χειρόγραφο μήνυμα σε ΗΠΑ και Λος Άντζελες

Παγκόσμια ειρήνη και σεβασμό ευχήθηκαν τα μέλη της ιρανικής αποστολής ευχαριστώντας για τη φιλοξενία
Μουντιάλ 2026: Το Ιράν άφησε χειρόγραφο μήνυμα σε ΗΠΑ και Λος Άντζελες

Στο Παγκόσμιο Κύπελλο 2026 της Βόρειας Αμερικής υπήρξαν αρκετά παραδείγματα ποδοσφαιριστών, διαιτητών και ολόκληρων αποστολών ομάδων που συνάντησαν προβλήματα για την παρουσία τους (ή τους απαγορεύτηκε η είσοδος) σε ΗΠΑ, Μεξικό και Καναδά. Η Εθνική Ιράν ήταν σημείο αναφοράς για το συγκεκριμένο ζήτημα και αγωνίστηκε δίχως προβλήματα σε αμερικανικό έδαφος, αφήνοντας ένα χειρόγραφο μήνυμα στις ΗΠΑ.

Η αποστολή της Εθνικής ομάδας του Ιράν αγωνίστηκε στο Λος Άντζελες, παρ’ ότι δε διέμεινε σε Αμερικανικό έδαφος και ευχαρίστησε για τη φιλοξενία με ένα χειρόγραφο ξεχωριστό μήνυμα. Παρ’ ότι οι δύο χώρες βρίσκονται σε εμπόλεμη διαμάχη στη Μέση Ανατολή, παρά το γεγονός πως συνάντησαν προβλήματα με την απαγόρευση εισόδου στη χώρα (πέραν των αγώνων) οι Ιρανοί ευχαρίστησαν το Λος Άντζελες και τις Ηνωμένες Πολιτείες για τη φιλοξενία.

Σ΄ ένα χειρόγραφο μήνυμα που κάνει το γύρο του διαδικτύου οι Ιρανοί ευχαρίστησαν κάθε συμπατριώτη τους που τους στήριξε στους δύο αγώνες που έδωσε η Εθνική στο Λος Άντζελες και ευχήθηκαν ειρήνη, σεβασμό και φιλία ανάμεσα σε όλα τα Έθνη.

Στο ξεχωριστό μήνυμα των μελών της αποστολής της Εθνικής ομάδας του Ιράν σημειώνεται χαρακτηριστικά:

«Από την αρχαία Περσία χιλιάδων ετών πριν, στο πολιτισμένο Ιράν του σήμερα. Το πνεύμα του Ιράν παραμένει ζωντανό και σταθερό. Ήρθαμε στο Λος Άντζελες με υπερηφάνεια, ανταγωνιστικοί, με τιμή και φεύγουμε με αξιοπρέπεια.

Ευχαριστούμε, Λος Άντζελες, για τη φιλοξενία. Και ευχαριστούμε για κάθε Ιρανό που έδωσε την καρδιά του, τη φωνή και την ψυχή του για το Ιράν σε αυτά τα 180 λεπτά. Είθε η ειρήνη, σεβασμός και φιλία να επικρατήσει ανάμεσα σε όλα τα Έθνη».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ