Μπακούτσης: «Ο Ενινγκ ασχολείται πολύ με τα παιδιά από τις Ακαδημίες»

Μπακούτσης: «Ο Ενινγκ ασχολείται πολύ με τα παιδιά από τις Ακαδημίες»

Ο Πέτρος Μπακούτσης έκανε σήμερα το ντεμπούτο του με την φανέλα του Άρη, ευχαριστώντας μετά το τέλος του αγώνα τον Ένινγκ για την ευκαιρία.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό. Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Ένινγκ για την ευκαιρία. Εύχομαι να πάρω και άλλα λεπτά συμμετοχής στην συνέχεια».

Για την θέση του δεξιού μπακ: «Αυτό είναι σε δεύτερη μοίρα στο μυαλό μου. Σκοπός μου ήταν να πάρω λεπτά συμμετοχής. Τα πήρα, δεν απαιτώ τίποτα. Ήταν μια εκδίκηση. Η ομάδα του Άρη ποτέ δεν θέλει να χάνει και δεν είναι στο κομμάτι της η ήττα. Ήταν νίκη-ξέσπασμα».

Για την συνεργασία του Ένινγκ με τα παιδιά της ακαδημίας: «Στις προπονήσεις μας δίνει την ευκαιρία να παίζουμε με τους παίκτες. Ασχολείται πολύ μαζί μας και αυτό βγήκε και σήμερα».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ