Ο Γιαννακόπουλος στο ΑΣΕΑΔ

Ο Γιαννακόπουλος στο ΑΣΕΑΔ

Στο ΑΣΕΑΔ για την προσφυγή της ΚΑΕ Παναθηναϊκός κατά της απόφασης του Αθλητικού Δικαστή του ΕΣΑΚΕ για τον προημιτελικό του κυπέλλου μετέβη το απόγευμα της Πέμπτης ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος.

 

Ο ιδιοκτήτης των "πρασίνων" πήγε μετά τον πρόεδρο Μάνο Παπαδόπουλο, ενώ παρών ήταν και ο νομικός σύμβουλος της εταιρίας Μιχάλης Δημητρακόπουλος.

 

Έξω από τα γραφεία του Ανώτατου Συμβουλίου συγκεντρώθηκαν και περισσότεροι από 200 φίλαθλοι του "τριφυλλιού", διαμαρτυρόμενοι για την εξέλιξη της υπόθεσης.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ