Σε επέμβαση καρδιάς υποβλήθηκε η Μαρία Κόλλια - Τσαρουχά

Σε επέμβαση καρδιάς υποβλήθηκε η Μαρία Κόλλια - Τσαρουχά

 

Η Μαρία Κόλλια - Τσαρουχά εισήχθη στο νοσοκομείο για να υποβληθεί σε επέμβαση για κολπική μαρμαρυγή. Μετά την επέμβαση η υφυπουργός αναρρώνει και αναμένεται να επιστρέψει πλήρως στα καθήκοντα της στα μέσα του μήνα.

 

 

Η υφυπουργός Μακεδονίας - Θράκης δέχθηκε ευχές για ταχεία ανάρρωση τόσο από τον πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα, όσο και από τον πρόεδρο των Ανεξαρτήτων Ελλήνων και υπουργό Εθνικής Άμυνας, Πάνο Καμμένο.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ