Μετά το τέλος της προετοιμασίας του ΠΑΟΚ στην Ολλανδία, η ομάδα επιστρέφει στην Θεσσαλονίκη με τον Σίντζι Καγκάβα να αναφέρει ότι είναι έτοιμος για τη νέα χρονιά. Με μια δημοσίευση του Ιάπωνα στα Social Media δήλωσε ότι: «Ήταν σκληρή η προετοιμασία στην Ολλανδία αλλά προετοιμάστηκα για όλα. Δουλέψαμε με την ομάδα, και είμαστε έτοιμοι για την νέα σεζόν.» Δείτε την δημοσίευση του Σίντζι Καγκάβα: It’s been tough training camp in Netherlands but I got great preparation for everything. Make progress with team, let’s get ready for the next season.#sk23 #paok pic.twitter.com/R2eJLPK2Tv— Shinji Kagawa / 香川真司 (@S_Kagawa0317) July 26, 2021