Σλότερ: «Έτοιμος να μας τιμωρήσει ο ΠΑΟΚ»

Σλότερ: «Έτοιμος να μας τιμωρήσει ο ΠΑΟΚ»

Βελτιωμένος από ότι στο ΟΑΚΑ πρέπει να παρουσιαστεί στη Θεσααλονίκη ο Παναθηναϊκός, σύμφωνα με τον Έι Τζει Σλότερ. 

 

Ο Αμερικανός γκάρντ του «τριφυλλιού» τόνισε πως ο ΠΑΟΚ είναι έτοιμος να τιμωρήσει την ομάδα του, αν αυτή δεν βελτιωθεί στο «PAOK Sports Arena».

 

Αναλυτικά όσα έγραψε:

 

«Χαιρετώ όλους τους φίλους του μπάσκετ στην Ελλάδα. 



Ετοιμαζόμαστε για τον τρίτο αγώνα της ημιτελικής φάσης κόντρα στον ΠΑΟΚ. Έχουμε το πλεονέκτημα καθώς προηγούμαστε με 2-0 και απέχουμε μόνο μια νίκη απο τον τελικό. 



Γνωρίζουμε ότι ο ΠΑΟΚ μέσα στο γήπεδό του θα είναι πολύ δυνατός κι έτοιμος να τιμωρήσει τα λάθη μας. Στους αγώνες του ΟΑΚΑ είχαμε κενά διαστήματα τα οποία εκμεταλλεύθηκε ο αντίπαλος. Αυτό δεν πρέπει να επαναληφθεί από εμάς. 



Ο αντίπαλός μας στην έδρα του θα είναι πιο αποφασισμένος κι εμείς οφείλουμε να έχουμε περισσότερη συγκέντρωση. Έχουμε σεβασμό στον ΠΑΟΚ αλλά πιστεύω στην ομάδα μου και μπορούμε να τα καταφέρουμε. 



Η προσέγγισή μας δεν αλλάζει. Εξετάζουμε ξεχωριστά κάθε αγώνα, τον αντιμετωπίζουμε ως τελικό και συγκεντρωνόμαστε στο στόχο. Πιστεύω στην ομάδα κι αισιοδοξώ
». 

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ