Τους έπιασε στα… τσίσα (pic)

Τους έπιασε στα… τσίσα (pic)

Μόλις η αποστολή του Παναθηναϊκού προσγειώθηκε στην Αλεξανδρούπολη, αρκετοί παίκτες της ομάδας πήγαν στην τουαλέτα.

 

Εκεί βρέθηκε και ο Κροάτης αμυντικός, όμως για άλλο λόγο, για να βγάλει φωτογραφία τους υπόλοιπους. Την οποία και… ανέβασε στο instagram.

panathinaikos

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ